13 відгуків
+380 (93) 843-55-17
Pini

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

1 - товар, не був у вживанні, не має фізичних слідів використання, механічних пошкоджень. 2 - товар повністю укомплектований, не порушена цілісність упаковки, збережені всі бірки, ярлики, захисні пломби/плівки. 3 - збережений товарний вигляд виробу і упаковки, споживчі властивості. На жаль, ми не зможемо прийняти повернення, якщо: 1 - товар, що був у вживанні, має сліди використання, є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок дій покупця чи третіх осіб. 2 - ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння (вплив рідини, запиленості тощо). 3 - пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації. 4 - порушений товарний вигляд (розпечатана/розірвано упаковка, наявність механічних пошкоджень на товарі або упаковці). 5 - втрачені споживчі властивості товару в наслідок неправильної експлуатації. 6 - відсутня первинна упаковка товару. 7 - не повна комплектація.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner